Konkurs na stanowisko specjalista w Dziale Komunikacji Nauki

Dyrektor Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa
Państwowego Instytutu Badawczego

ogłasza konkurs na stanowisko specjalista w Dziale Komunikacji Nauki

Zakres obowiązków:

  • Planowanie, przygotowywanie i realizacja działań komunikacyjnych oraz promocyjnych Instytutu,
  • Tworzenie i redagowanie materiałów informacyjnych, prasowych i promocyjnych, w tym tekstów na stronę internetową i profile w mediach społecznościowych,
  • Prowadzenie i aktualizacja treści w systemie CMS (WordPress),
  • Obsługa i monitorowanie kanałów social media Instytutu, analiza ich efektywności za pomocą narzędzi analitycznych,
  • Organizacja i obsługa wydarzeń promocyjnych, targów, wystaw oraz innych działań wizerunkowych, w tym reprezentowanie instytutu na stoisku,
  • Współpraca z mediami i przygotowywanie materiałów do publikacji,
  • Wsparcie pracy Wydawnictwa IUNG w zakresie przyjmowania i rejestracji dokumentów oraz przygotowywania i wysyłki newsletterów,
  • Wsparcie w przygotowywaniu materiałów promocyjnych, w tym fotografii i krótkich materiałów wideo,
  • Obsługa drona na poziomie A1/A3 do celów promocyjnych i dokumentacyjnych,
  • Wspieranie zespołu w bieżących zadaniach komunikacyjnych oraz zastępowanie współpracowników i przełożonego w czasie nieobecności,
  • Wdrażanie nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zwłaszcza z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i sztucznej inteligencji w automatyzacji procesów,
  • Monitorowanie i raportowanie działań komunikacyjnych oraz ich wyników,
  • Udział w wyjazdach służbowych związanych z promocją instytutu.

Wykształcenie:

  • wyższe (preferowane kierunki: komunikacja, dziennikarstwo, medioznawstwo, ochrona środowiska, rolnictwo lub pokrewne)

Umiejętności:

  • wyjątkowo dobra komunikacja interpersonalna, szczególnie w pracy zespołowej oraz podczas kontaktów zewnętrznych,
    • wysoka kultura osobista i umiejętność profesjonalnej prezentacji, niezbędna przy obsłudze stoiska prezentującego instytut na targach i wystawach,
    • umiejętność redagowania tekstów i opracowywania dokumentów,
    • znajomość systemów CMS (zwłaszcza WordPress),
    • doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji działań w mediach społecznościowych,
    • umiejętność monitorowania i analizowania aktywności w social media za pomocą odpowiednich narzędzi i programów analitycznych,
    • kreatywność i umiejętność tworzenia materiałów promocyjnych,
    • zainteresowanie technologiami związanymi ze sztuczną inteligencją, zwłaszcza w zakresie automatyzacji pracy i usprawniania procesów komunikacyjnych,
    • naturalna chęć do samorozwoju, uczenia się nowych narzędzi i technik,
    • wysoka organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność,
    • otwartość na zmiany i gotowość do wdrażania innowacyjnych rozwiązań technicznych,
    • umiejętność pracy zespołowej oraz zastępowania współpracowników i przełożonego w czasie ich nieobecności
    • znajomość języków obcych z określeniem poziomu ich znajomości – polski biegle (ojczysty), angielski (średniozaawansowany) B2.
    • prawo jazdy kat. B,
    • gotowość do podróży służbowych (w tym kilkudniowych wyjazdów),
    • bardzo dobry stan zdrowia umożliwiający realizację obowiązków.
    • mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji, promocji, PR lub dziennikarstwa. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie powiązane z tematyką środowiskową, rolniczą lub zrównoważonym rozwojem. Wskazane doświadczenie w obsłudze systemów CMS i w przygotowywaniu materiałów na potrzeby internetu
    • mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji, promocji, PR lub dziennikarstwa. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie powiązane z tematyką środowiskową, rolniczą lub zrównoważonym rozwojem. Wskazane doświadczenie w obsłudze systemów CMS i w przygotowywaniu materiałów na potrzeby internetu
    • mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji, promocji, PR lub dziennikarstwa. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie powiązane z tematyką środowiskową, rolniczą lub zrównoważonym rozwojem. Wskazane doświadczenie w obsłudze systemów CMS i w przygotowywaniu materiałów na potrzeby internetu..

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia,
  • pakiet socjalny,

Miejsce pracy:

  • Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – PIB Dział Komunikacji Nauki

Forma, termin i miejsce składania dokumentów:

CV w kopercie z dopiskiem „konkurs na stanowisko – specjalista ds. fakturowania” należy przesłać pocztą na adres Instytutu (Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy, 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8 lub złożyć osobiście w kadrach Instytutu od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500 bądź elektronicznie na adres mailowy: kadry@iung.pulawy.pl w terminie do 30 września 2025 r.. tel. do kontaktu 81 47 86 734.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych osoby uczestniczącej w postępowaniu  kwalifikacyjnym

Nawiązując do treści art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – (Dz.U. UE.L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 str. 2 dalej „Rozporządzenie” ) Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – PIB w Puławach informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy (adres: ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, tel. 81 4786 700 lub 800, e-mail: iung@iung.pulawy.pl iung@iung.pulawy.pl).
  2. Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Pani/Pan może się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres e-mail: iod@iung.pulawy.pl, numer telefonu − 81 4786 738, lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora danych osobowych wskazany w punkcie 1.
  3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania danych
    • Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy oraz § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28.05.1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika) będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia w celu przeprowadzenia postępowania  kwalifikacyjnego na stanowisko.
    • art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia, przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze — ustawa z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym. Źródłem pochodzenia danych osobowych będą informacje i dokumenty przekazane przez osobę, której dane dotyczą.
    • W zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia). Zgodę można wycofać w każdym czasie, bez wpływu na zgodność  z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  4. Okres przetwarzania danych osobowych − dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu kwalifikacyjnego.
  5. Odbiorcy danych − do Pani/Pana danych mogą mieć dostęp upoważnieni pracownicy Administratora – członkowie komisji konkursowej.
  6. Prawa związane z przetwarzaniem danych − przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, w przypadkach określonych w Rozporządzeniu.
  7. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można  wycofać w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  8. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu – Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – PIB w Puławach nie będzie wykorzystywał Pani/Pana danych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz profilowania.
  10. Podanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu kandydatury na stanowisko  jest dobrowolne, ale jest warunkiem przystąpienia do procedury przedmiotowego postępowania  kwalifikacyjnego. Uzyskane dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy
Uprzejmie informujemy, że ze względu na prace konserwacyjne, od godz. 12.00 w dniu 31.01.2025 r., do godz. 12.00 w dn. 3.02.2025 r. nie będziemy mieć możliwości odbierania przesyłek wysłanych do IUNG-PIB poprzez ePUAP. Bardzo prosimy o przesyłanie w tym okresie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej, bądź poprzez usługę eDoręczenia.
Przepraszamy za niedogodności.

Dzień wolny!

Uprzejmie informujemy, że dzień 14 (czwartek) sierpnia 2025r. jest dniem wolnym w Instytucie.
Prosimy o kontakt w innym terminie.
Skip to content