Ogłoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowych

Dotyczy: wstępnych konsultacji rynkowych związanych z planowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację usługi monitoringu in-situ prowadzonego w ramach projektu S2MUR.


Zakończone konsultacje


Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy zwany dalej „Zamawiającym”,

  • ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy,
  • NIP:  7160004281, REGON: 000079295,
  • Numer tel. 81/ 47 86 993 lub 81/ 47 86 990,
  • Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl
  • Strona internetowa Zamawiającego: https://www.iung.pl
  1. PODSTAWA PRAWNA

Wstępne Konsultacje Rynkowe prowadzone są na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Regulaminem przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ CEL PROWADZENIA WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH
    1. Zamawiający informuje, iż planuje ogłosić postępowanie publiczne, którego przedmiotem będzie usługa monitoringu in-situ prowadzonego w ramach projektu S2MUR.
    2. W ramach projektu S2MUR przewiduje się przeprowadzenie następujących rodzajów badań terenowych i sposobów pozyskiwania informacji:
      • Kampania pozyskiwania danych dla zdefiniowanych i niezmieniających się w trakcie projektu obiektów (MONITORING STATYCZNY).
      • Dynamiczne pozyskiwania danych w regionach zagrożonych wystąpieniem strat (MONITORING DYNAMICZNY).
      • Pozyskiwanie danych powierzchniowych charakteryzujących całościowo zróżnicowania przestrzenne potencjału produkcyjnego pola (MONITORING POWIERZCHNI).
    3. Zamawiający, działając w oparciu o art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”), ogłasza wstępne konsultacje rynkowe (dalej „WKR”), które dadzą Zamawiającemu możliwość lepszego poznania rynku wykonawców, dostępnych rozwiązań oraz charakteru przyszłego zamówienia.
    4. Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest:
      • poinformowanie wykonawców o planach i wymaganiach Zamawiającego w celu zwiększenia konkurencyjności planowanego postępowania;
      • uzyskanie doradztwa i pozyskanie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia.
    5. Przedmiotem WKR będą w szczególności:
      • pozyskanie informacji o charakterze technicznym, organizacyjnym, ekonomicznym, prawnym w zakresie dotyczącym:
        • a) opisu przedmiotu planowanego zamówienia;
        • b) możliwości podziału zamówienia na części ze względu na specyfikę zamówienia;
        • c) warunków udziału w postępowaniu;
        • d) istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego;
      • inne informacje służące do opracowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia planowanego postępowania.
    6. Zamawiający opracował wstępny zakres przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do ogłoszenia.
    7. W toku WKR Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu ich przedmiotu do wybranych przez siebie zagadnień, o ile – w jego ocenie – pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o  udzielenie zamówienia.
  2. WARUNKI I ZASADY PROWADZENIA WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH
    1. Wstępne Konsultacje Rynkowe prowadzone będą zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami Regulaminu przeprowadzania Wstępnych Konsultacji Rynkowych.
    2. Warunkiem udziału we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych jest złożenie zgłoszenia, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia, przez osobę umocowaną do reprezentacji zgłaszającego, w terminie określonym w niniejszym Ogłoszeniu.
    3. Zgłoszenie musi zostać złożone przez uczestnika w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Uwaga: skan nie wypełnia wymaganej formy.
    4. Każdy podmiot może złożyć tylko jeden Wniosek.
    5. Zamawiający zaprosi do udziału we Wstępnych Konsultacji Rynkowych podmioty, które:
      • dokonały zgłoszenia do udziału we WKR poprzez złożenie poprawnie wypełnionego wniosku w wymaganym terminie;
      • dysponują wiedzą i doświadczeniem, tj. w ciągu ostatnich 12 miesięcy, świadczyli usługi doradztwa rolniczego dla nie mniej niż 50 gospodarstw prowadzących produkcję roślinną, posiadających odrębne numery producenta w ARiMR, prowadzących swoją działalność w ramach tego samego województwa.
    6. Podmioty, które nie zostały zaproszone do udziału w konsultacjach nie mają prawa do roszczeń związanych z odmową zaproszenia do udziału.
    7. Zaproszenie do udziału we wstępnych konsultacji rynkowych zostanie przesłane przez zamawiającego na adres e-mail wskazany przez wykonawców w zgłoszeniu do udziału we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych.
    8. Do zgłoszenia należy dołączyć wykaz zrealizowanych usług zgodnie z Załącznikiem 4 Wykaz usług (zamawiający zastrzega sobie prawo do ich zweryfikowania poprzez wezwanie wykonawcy do złożenia dowodów potwierdzających należytą realizację (protokoły, oświadczenia, referencje podmiotów/osób na rzecz których realizowane były usługi).
    9. Wstępne Konsultacje Rynkowe prowadzone będą w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w językach innych niż polski należy dołączyć tłumaczenia na język polski.
    10. Wstępne Konsultacje Rynkowe mają charakter jawny, z zastrzeżeniem § 3 ust. 6 Regulaminu przeprowadzania Wstępnych Konsultacji Rynkowych.
    11. Wstępne Konsultacje rynkowe prowadzone będą w formie:
      • wideokonferencji z Uczestnikami;
      • spotkania indywidualnego z Uczestnikami;
      • spotkania grupowego z Uczestnikami, na określony przez Zamawiającego temat oraz w określonych przez Zamawiającego terminach.
    12. Zamawiający może zadecydować o prowadzeniu Konsultacji z wykorzystaniem wybranych lub wszystkich ww. form komunikacji.
    13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nagrywania dźwięku lub obrazu podczas prowadzonych Konsultacji.
  1. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU WE WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH
    1. Podmioty zainteresowane udziałem we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych, spełniające wymagania określone w Rozdziale IV ust. 5 pkt. 2, składają zgłoszenia do udziału w WKR (Załącznik nr 2) wraz z innymi dokumentami wskazanymi w niniejszym Ogłoszeniu.
    2. Zgłoszenia należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dzp@iung.pulawy.pl;
    3. Termin składania zgłoszeń: 28.10.2024r do godz. 09:00. Decyduje data wpływu zgłoszenia do Zamawiającego.
    4. Wstępne konsultacje rynkowe będą prowadzone z podmiotami zaproszonymi przez Zamawiającego do udziału w konsultacjach.
  1. ORGANIZACJA WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH
    1. Zamawiający zaprasza Uczestników do udziału we WKR, przekazując tym podmiotom zaproszenie do udziału we WKR, zawierające informację na temat terminu, miejsca, godziny spotkania oraz wymagań dodatkowych.
    2. Zamawiający komunikuje się z Uczestnikami za pomocą korespondencji wysłanej na podany przez Uczestnika adres poczty elektronicznej. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.
    3. Zaproszenie zostanie wysłane przez Zamawiającego niezwłocznie po rozpatrzeniu złożonych wniosków, na adres e‐mail w terminie nie krótszym niż dwa dni przed datą wyznaczonego spotkania.
    4. Termin spotkania może zostać przesunięty na wniosek Uczestnika dialogu jedynie po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że wyznaczenie nowego terminu nie spowoduje znaczącego wydłużenia procedury związanej z przeprowadzeniem WKR.
  2. ZAKOŃCZENIE WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH
    1. Konsultacje będą trwały do czasu, aż Zamawiający uzna, że osiągnięty został ich cel albo uzna, że dalsze prowadzenie Konsultacji jest niecelowe.
    2. Zamawiający nie jest zobowiązany do podawania uzasadnienia swojej decyzji.
    3. Zamawiający niezwłocznie poinformuje o zakończeniu Konsultacji umieszczając informację na swojej stronie internetowej, a w przypadku zakończenia Konsultacji po zaproszeniu wybranych Uczestników do udziału w Konsultacjach, również poprzez przekazanie informacji Uczestnikom.

Lista dokumentów:

Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy

Dzień wolny!

Uprzejmie informujemy, że dzień 31 maja 2024 r. (piątek) jest dniem wolnym dla pracowników Instytutu.
Prosimy o kontakt w innym terminie.
Skip to content